Egy4MuSiC.CoM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
semo
ميـوزيـكـاوي جــديـد
ميـوزيـكـاوي جــديـد
semo

ذكر
مساهمات الميوزيكاوي : 27
عمر الميوزيكاوي : 31
العمل : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى Unknow10
المزاج : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 8010
الدوله : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3dflag10
نقاط العضو : 57

دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى   دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى I_icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 10:30 am

دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 5فرفشدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 5

*** مرة ابو العربى كان فى اليابان لقى صاحبه عمال يتكتك على ايده فسأله انت بتعمل ايه راح اليابانى قاله اصل احنا مولودين فى ايدينا موبيل راح ابو العربى قاله"اشطه عليه" راح ابو العربى كاتب ورقة وبلعها اليابانى بيسأله انت بتعمل ايه قاله ببعت فاكس.....هههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة ابو العربى ماشى فى شارع من شوارع اليابان فلقى فرح فبيسأل واحد فرح مين ده
رد عليه وقاله I don't know "يعنى بالعربى مش اعرف"ابو العربى رد عليه وقاله ربنا يتمم بخير تانى يوم ابو العربى ماشى من نفس الشارع فلقى ميتم فبيسأل واحد ميتم مين ده قاله
i don't know"يعنى بالعربى مش اعرف" رد عليه ابو العربى وقاله لا حول ولا قوة الا بالله
د كان فرحه امبارح........ههههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة ابو العربى راجع من الشغل فقعد يستريح ويتفرج على التلفزيون وكان شغال برنامج عالم البحار فلقى تنين غواصين نزلين البحر ولبسين لبس الغوص وانبوبة التنفس علشان يتنفسوا
ققال اشطه عليه راح داخل المطبخ واخد انبوبة الغاز وراح نازل البحر يوم والتانى مرجعش فاخوه
راح قال لأبوه الحق الحق يابا اخويه مرجعش من البحر فسأله هوا راح فين فحكا له الحكاية وقاله وخد معاه انبوبة المطبخ رد ابوه وقاله يستاهل علشان مخدش المنظم معاه ......هههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

نسبنا من ابو العربى شوية مع نكت تعجبكم برده...

*** مرة واحد قتل حماته فالظابط بيسأله اسمك ايه؟ قاله اكتب فاعل خير.....هههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

[size=21]
[size=12]*** مرة واحدة عاوزه جوزها يحبها من اول ليلة قالتله اسكت مش انا حامل......ههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** بقولك مرة واحد حط حجر للراديو المذيع اتسطل ......هههههههه دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة جاموسة جالها جفاف حابت لبن بودرة .......هههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة دكتور تحاليل امه ماتت قال تحاليلى ياماه......هههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة 3 مساطيل ماشين فى الشارع فالأول بيقول انا نفسى اشترى نص الكرة الارضية
رد التانى وقال انا نفسى اشترى النص التانى من الكرة الارضية رد التالت وقالهم مين أقلكوا ان انا هبعلكوا...... هههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة واحد فكهانى راح فرح رقص عشرة بلدى وعشرة ابو صرة....ههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة اتنين بلدياتنا عاوزين يشربوا سجاير ومش معاهم سجاير لقوا ميتم فواحد منهم قال بوزعوا سجاير فى الميتم ده فدخلوا وقعدوا جنب واحد بيدخن فـ الاول قال :انفاس معدودة وقال التانى :كلنا لها رد عليهم الراجل وقالهم :محش واخد منها حاجة....هههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة واحد صعيدى دخل محل جاتو فسأل الحلونى فى جاتو قالوه اه راح الصعيدى قيله طب ادينى قفصين.....ههههههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة اتنيين مساطيل راكبين عربيه فواحد بيقول للتاني "حاسب قدامك شجره" فمردش عليه راح مزعق شويه وقال "حااااسب قداااامك شجرة" برضه مردش عليه طراااااخ خبطوا في الشجره فقال الاول "مش قلتلك قدامك شجره" رد عليه وقاله "اعملك ايه مش انت الي سايق"....هههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك ..... هههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** كان فيه بطة كل يوم تروح للبقال تقوله عندك سكر
يقولها لأ
اخر مرة قالها لو جيتي هنا تاني حأمسمر رجليكي المفرطحة دي في الأرض
تاني يوم راحت قالتله عندك مسامير ؟
قالها لأ
قالتله طب عندك سكر....ههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** كان في جماعة عمال بيبنوا كنيسة و عمالين يقولوا
هيلا هيلا صلي ع النبي
جالهم القسيس قالهم ايه ده ماحدش يقول كده خالص
راح واحد منهم كتب على الحيطة (صلي ع النبي) و قال
هيلا هيلا بص ع الحيطة..... ههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3
[size=12]
*** مرة اثنين بلدياتنا في الجيش فالصول بيسأل الاول: ايه ده؟؛ قال له: البندجيه يافندم،
قال له: بندجية ايه ياهريدي دي وطنك دي امك،
فراح للعسكري التاني قال له: ايه دي؟، قال له: دي ام هريدي يا فندم ......هههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مره 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين.....هههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

***ثلاث تلاميذ محششين تاخروا عن الحصة الاولى قال لهم المدرس كنتوا فين؟
قال الاول ضاع الخاتم بتاعي
ورد التاني كنت بدور معاه
وقال الثالث انا كنت واقف على الخاتم.........ههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مسطول راح المحكمة القاضى بيسأله انت متجوز مين ؟قاله واحدة ست القاضى قاله انت هتهرج هوا فى حد بيجوز راجل؟ قاله اه اختى.........هههههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة واحد اسمه نادر اتجوز واحدة اسمها فريده خلفو عيل سموه مهدد بالانقراض....هههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

*** مرة واحد مسطول راح يخطب واحده ابوها قاله انا عليا الشقة رد المسطول وقاله انا عليا البيرة والبنات......هههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

***مرة واحد بيشتكي من الديدان اللي ف بطنه... داخ عند كل الدكاترة... محدش عرف يعالجه... اخر حاجة قالوله فيه شيخ بيشفي من كل الامراض... راحله واشتكي له حالته... قال له... مشكلتك بسيطة جدا... تروح عند محل بيبيع بطيخ... وتشتري بطيخة حمرة وكبيرة... تقطع راسها وتقعد عليها... بيقوم رئيس الديدان بينزل ويلحس منها شوية... ف هيلاقيها حلوة... هيقول للديدان... شباب انزلوا... قام رايح صاحبنا واشتري اكبر بطيخة حمرا وقعد عليها... نزل رئيس الديدان ولحس منها شوية ولقاها حلوة... قال لهم... شباب طلعوها....هههههههه دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

ونختم بأبو العربى
***ابو العربى قابل مذيعة قالت له انا سمعت كتير عن بطولاتك فى الحرب...
قالها طبعا ابو العربى يسد فى كل مكان فى 48 واليمن و56 و67 و73 والعراق... قالت المذيعه طب هأسألك كام سؤال...

- لو انت فى الحرب وطلع عليك دبابتين ومعاك قنبلتين هتعمل ايه؟
-قالها: هادخل عليهم وأفجرهم

-طيب لو خمسه؟؟؟؟؟؟
قالها: هادخل عليهم بالسلاح الأبيض

-طيب لو اربع دبابات... و عشر عساكر... وطيارتين؟

قالها جرى ايه يا وليه هو مفيش حد بيحارب غيرى وللا إيه.............ههههههههههههههههههدى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3
MARVE_NONOSH
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
MARVE_NONOSH

انثى
مساهمات الميوزيكاوي : 4032
عمر الميوزيكاوي : 37
العمل/الترفيه : اللعب فى دماغ الناس
المزاج : حلو وليا الجنه
العمل : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى Collec10
المزاج : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 2110
وسام العضو : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 120110
نقاط العضو : 113

مُساهمةموضوع: رد: دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى   دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى I_icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 11:35 am

مرة واحد قتل حماته فالظابط بيسأله اسمك ايه؟ قاله اكتب فاعل خير.....ههههههه
دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 3

ههههههههههههههههههههههههههه
ايه يا زيزى ده
مرسى يا جميل
mero
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
mero

انثى
مساهمات الميوزيكاوي : 521
عمر الميوزيكاوي : 34
العمل/الترفيه : حلوة وبحب الدلع
المزاج : عالى والحياة حلوة موت موت
العمل : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى Collec10
المزاج : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى Sick10
وسام العضو : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى Empty
نقاط العضو : 11

مُساهمةموضوع: رد: دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى   دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى I_icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 12:10 pm

*** كان في جماعة عمال بيبنوا كنيسة و عمالين يقولوا
هيلا هيلا صلي ع النبي
جالهم القسيس قالهم ايه ده ماحدش يقول كده خالص
راح واحد منهم كتب على الحيطة (صلي ع النبي) و قال
هيلا هيلا بص ع الحيطة..... ههههه

44
sonycat
مراقـبـه المنـتـديـات الـترفـيهـيـه
مراقـبـه المنـتـديـات الـترفـيهـيـه
sonycat

انثى
مساهمات الميوزيكاوي : 3944
عمر الميوزيكاوي : 30
المزاج : عالي وماشي الحاال وربنا يستر
العمل : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى Studen10
المزاج : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى 2110
وسام العضو : دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى Aw110
نقاط العضو : 84

مُساهمةموضوع: رد: دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى   دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى I_icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 3:38 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جميل جداااااااااااااااااااااااااااااااا

تسلم ايدك
ايمن تيتو
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
ايمن تيتو

مساهمات الميوزيكاوي : 1645
نقاط العضو : 232

مُساهمةموضوع: رد: دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى   دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى I_icon_minitimeالإثنين مارس 23, 2009 10:15 pm

44

eu

دى نكت جامدة موووووووت اتفرجوا وادعولى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-