Egy4MuSiC.CoM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!

MARVE_NONOSH
ايمن تيتو
abdo
the black eyes
على منصور
sonycat
ZICO EL.AMER
ANGEL EYES
النمر المصري
maxs32
Devil_Legend_906
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر
مساهمات الميوزيكاوي : 2979
عمر الميوزيكاوي : 37
العمل/الترفيه : طالب في اكاديميه طيبه المعادي
المزاج : ماشـــــي الحـــــــــال و الحمد للـــه
العمل : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Progra10
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 1310
الدوله : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 3dflag10
وسام العضو : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Empty
نقاط العضو : 146

هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Empty
مُساهمةموضوع: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 7:49 am

هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 800417

مساء الخير علي 000 بلاش اقؤل اعضاء

مساء الخير علي احلي واجمل اخوات في الدنيا

والله وحشتوني اووووووي معلش ان كنت غيبت شويه عن المنتدي بس كان عندي ظروف وغصب عني والله

بصراحه مش عارف ابدا كلامي ازاي بس انا هتكلم وخلاص من غير تذويق في الكلام

اولا المنتدي بقي كله مشاكل 00 بس مشاكل تقيله شويه مشاكل تخليه يموت وده صعب علينا طبعا

انا اها تعبت فيه اوووووي وعملت كتير علشان اكبره والحمد لله الكل اعترف اني عملت اللي مفيش حد عمله في المنتدي وكبرته في 7

شهور بس وده طبعا بفضل مجهودكم معايا علشان انا معملتش ده كله لوحدي وطبعا كلنا تعبنا فيه وكل واحد عارف

هو عمل ايه بالظبط وانا عارف كل واحد بيحب المنتدي ده قد ايه فعلشان كده

فكرت اني اعمل(كوكب جديد يجمعنا تاني وميفرقناش ابدا ) منتدي جديد

علي استضافه تانيه استضافه مدفوعه يعني لو حصل مشاكل في المنتدي الجديد في اي وقت انقله علي استضافه تانيه

بس ده للاسف مينفعش انقله المهم الشركه اللي انا عليها دلوقتي عجزت المنتدي ولغيت الرسايل عند 80% من الاعضاء

وده طبعا علشان المنتدي في 7 شهور خد اكتر نقط في النشاط يعني بقينا اكبر منتدي في النشاط .. النشاط ده

بيتحسب علي اساس عدد المساهمات وعدد الاعضاء واديكم شايفين احصائيات المنتدي بقيت ازاي

وده كله بيبقي ضغط علي سيرفر الشركه وانا حقي اخد دومين مجاني علشان المنتدي نشيط بما فيه الكفايه

بس الشركه ضيعت عليا الدومين ده وعجزت المنتدي كمان لان اصحاب الشركه هيتجننوا ازاي انا بقيت اكبر منتدي

في النشاط في 7 شهور يعني عديت منتديات كتير معموله من 3 سنين ... اكبر منتدي في الشركه كان واخد 51

الف نقطه 00 منتدانا كان واخد 53 الف نقطه انتوا متخيلين الفرق واكبر منتتدي ده طبعا معمول من 3 سنين

لو المشاكل اللي في المنتدي اتحلت خلاص مش هنعمل منتدي جديد ولو متحلتش هنعمل واحد تاني وهيكون احسن

واكبر من ده كمان 000

المهم انا عايز اسمع راي كل واحد فيكم وبصراحه وانا وربنا ما هزعل من حد لان مينفعش ازعل من ناس وقفت معايا

عايز اعرف مين اللي هيجي معايا ويشتغل في الجديد بس عايزين شغل كويس وانا اوعدكم اني هكبر الجديد

زي ما كبرت ايجي ميوزك وساعتها مفيش حد هيتحكم فينا ولا شركه ولا غيره اوك

انا سامع ديدا بيقؤل انا معاااااااك يا ديفيل 00 طبعا ديدا ده بتاع كلام وزيطه واحنا كلنا عارفين كده ههههههههههه

متزعلش يا ديدا انا بهظر انت عارف اني بعزك وبحبك اوووي المهم مستني رايكم علشان رايكم يهمني وانا مستني

انا اخترت اسمين للمنتدي الجديد ودول طبعا اخترتهم من ساماء كتير بس متهيقلي ان دول احلي اسمين

egy4music.com

او

rap4music.com

الاختيار في ايديكم وطبعا هنختار الاسم اللي الاغلبيه اختاريته اوك مستني رائيكم في كلامي

علشان رايكم هو اللي هيحدد اني اعمل واحد تاني ولا لا
maxs32
مـشــرف الــبرامـج الـعــامــه
مـشــرف الــبرامـج الـعــامــه
maxs32

ذكر
مساهمات الميوزيكاوي : 275
عمر الميوزيكاوي : 32
نقاط العضو : 1

هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 10:56 am

اخيرا يا ديفيل اقتنعت بالفكرة
فاكر من اول شات بينا قلت ليك الكلام دع
بس
انته لم تصدق كلامى

عموما انا وياك

ويلا عايزن باقى الاعضاء يبقوا معنا

يا جماعة احنا الا زم نعدى المنتديات التانية

ونضربهم بشغلنا
علشا احنا هنا اخوات مش اعضاء

وتحياتى اليكم

يا احلى اخوات

النمر المصري
ميـوزيـكـاوي جــديـد
ميـوزيـكـاوي جــديـد

مساهمات الميوزيكاوي : 29
نقاط العضو : 15

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 11:21 am

تمام يا مان
رأي الدومين الاول egy4music.com
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر
العمل : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Progra10
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 1310
الدوله : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 3dflag10
وسام العضو : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Empty

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 11:22 am

maxs32 كتب:

اخيرا يا ديفيل اقتنعت بالفكرة
فاكر من اول شات بينا قلت ليك الكلام دع
بس
انته لم تصدق كلامى

عموما انا وياك

ويلا عايزن باقى الاعضاء يبقوا معنا

يا جماعة احنا الا زم نعدى المنتديات التانية

ونضربهم بشغلنا
علشا احنا هنا اخوات مش اعضاء

وتحياتى اليكم

يا احلى اخوات

هههههههههههههه وقفت فيها يا ماكس ماشي مش مشكله

اوك يا حبيب قلبي انا عارف انك معايا من غير اي كلام

نستني راي باقي حبايبنا
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 11:24 am

النمر المصري كتب:

تمام يا مان
رأي الدومين الاول egy4music.com

نورتني يا نمر والله اهلا بيك يا معلم
تسلم علي رايك وياريت لو عملنا التاني نشوفك معانا
ونستني باقي الاعضاء
ANGEL EYES
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
ANGEL EYES

انثى
مساهمات الميوزيكاوي : 3685
عمر الميوزيكاوي : 36
العمل/الترفيه : مخلصه وقاعده في البيت
المزاج : زي الجلاش الحمد لله
العمل : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Profes10
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 6810
نقاط العضو : 91

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 1:37 pm

طبعا يا ديفيل انت عارف رأى من غير ما اقوله
ولو مش عارفه انا هزعل منك جداااااااااااااا
انا وراك يا معلم حتى لو رحنا ورا الشمس
بالروح بالدم نفديك يا ديفيل
ههههههههههههههههه
ان شاء الله المنتدى الجديد هيبقى احسن من ده كمان
وهيبر اكتر واكتر يا معلم
وانا بفضل الاسم الاول
لانه قريب لاسم المنتدى ده وبالتالى مش هنحس اننا فى منتدى جديد
هنحس انه تكمله على مجهودنا فى المنتدى ده
وربنا يوفقك يا ديفيل
وان شاء الله الاعضاء كلهم معاك
ZICO EL.AMER
مراقب منتديات الاغاني
مراقب منتديات الاغاني
ZICO EL.AMER

ذكر
مساهمات الميوزيكاوي : 1207
العمل/الترفيه : Dj
المزاج : باين عليه كبرت وخرفت
العمل : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Collec10
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 5510
نقاط العضو : 6

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 1:48 pm

اسف على التاخير يا مدير

بس اعمل ايه مع لينك مش عارف

عمومآ يا كبير انا معاك فى اى حاجه

وانا هختار الاسم ده

egy4music.com

وربنا يوفقك يا ديفيل

هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 612993
http://WWW.EGYMUSIC.YOO7.COM
sonycat
مراقـبـه المنـتـديـات الـترفـيهـيـه
sonycat

انثى
مساهمات الميوزيكاوي : 3944
عمر الميوزيكاوي : 30
المزاج : عالي وماشي الحاال وربنا يستر
العمل : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Studen10
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 2110
وسام العضو : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Aw110
نقاط العضو : 84

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 4:05 pm

اكيد يا ديفيل انت مش منتظر ردى
وانت عارف اكيد معاك طبعاااااااااا
وانا بفضل الاسم الاول لانه قريب من الاسم هنا
وربنا يوفقك يا ديفيل
على منصور
مـراقـب المـنـتـديــات الـريـاضـيـه
مـراقـب المـنـتـديــات الـريـاضـيـه
على منصور

ذكر
مساهمات الميوزيكاوي : 1847
عمر الميوزيكاوي : 34
العمل : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Collec10
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 3110
وسام العضو : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Wesaam10
نقاط العضو : 66

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 4:22 pm

اسف يا ابا حاج ديفيلوه
اتأخرت شويه
لكن انا معاك يا كبير
والواد ماكس بيترسم علينا ليه ؟
ههههههههههههههههههه
وديدا اساسا تقريبا هيدخل على منتدى تانى خالص وهتشوف
وانا هختار الاسم الاول egy4music.com
ويارب يكون احسن منتدى
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 3:42 am

ANGEL EYES كتب:

طبعا يا ديفيل انت عارف رأى من غير ما اقوله
ولو مش عارفه انا هزعل منك جداااااااااااااا
انا وراك يا معلم حتى لو رحنا ورا الشمس
بالروح بالدم نفديك يا ديفيل
ههههههههههههههههه
ان شاء الله المنتدى الجديد هيبقى احسن من ده كمان
وهيبقي اكبر واكبر يا معلم
وانا بفضل الاسم الاول
لانه قريب لاسم المنتدى ده وبالتالى مش هنحس اننا فى منتدى جديد
هنحس انه تكمله على مجهودنا فى المنتدى ده
وربنا يوفقك يا ديفيل
وان شاء الله الاعضاء كلهم معاك

ههههههههههههههه هو احنا في مظاهره يا ظاظا عموما مش مشكله
ظاظا يا حبيب قلبي والله انا عارف كده من غير اي كلام
ربنا يخليكي ليا وما يحرمني منك ابدا
وان شاء الله لو عملنا التاني هيبقي حاجه بردو وحاجه كبيره كمان ان شاء الله
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 3:47 am

ZICO EL.AMER كتب:

اسف على التاخير يا مدير

وانا هختار الاسم ده

egy4music.com

وربنا يوفقك يا ديفيل

هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 612993

اوك يا زيكو يا حبيب قلبي عارف طبعا انك معايا في اي حاجه تسلملي يا معلم
بقؤلك ايه مش عايزين غياب كتير بقي الاسبوع بـ 10 جنيه اوك براحتك بقي
ودي اقل تكلفه والـ 10 جنيه هنجيب بيها لب وسوداني ونقعد نسلي في الرئيسيه وانت طبعا ملكش نصيب
هيبقي شكلك وحش يا زيكو واحنا بنتسلي وانت لا بس هخلي ديدا يديك شويه كده ههههههههههه
نورتني يا زيكو والله
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 3:52 am

sonycat كتب:

وربنا يوفقك يا ديفيل

عارف والله يا عاشقه ايجي ميوزك يا قمر انتي والله دايما منوره المواضيع كلها
ربنا يخليكي ليا يا سوني وان شاء الله بردو هنكبره زي ما كبرنا ده
نورتيني يا سوني والله
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 3:56 am

على منصور كتب:

اسف يا ابا حاج ديفيلوه
اتأخرت شويه
لكن انا معاك يا كبير
والواد ماكس بيترسم علينا ليه ؟
ههههههههههههههههههه
وديدا اساسا تقريبا هيدخل على منتدى تانى خالص وهتشوف
وانا هختار الاسم الاول egy4music.com
ويارب يكون احسن منتدى

ولا يهمك يا لوزه يا حبيب قلبي نورتني والله يا معلم
وعارف انك معايا يا معلم يارب دايما معايا
وبالنسبه لماكس .. سيبيه ياكل عيش ههههههههههه
ديدا ده بقي ربنا يجيبه بالسلامه ده لما يرجع هنوقفه قدام الوجهه اللي في الرئيسيه
وهنرجمه حتي الموت هههههههههههههههههه مش هنرحمه يا علي متخفش
نورتي يا حبيب قلبي
ZICO EL.AMER
مراقب منتديات الاغاني
مراقب منتديات الاغاني
ZICO EL.AMER

ذكر
مساهمات الميوزيكاوي : 1207
العمل/الترفيه : Dj
المزاج : باين عليه كبرت وخرفت
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 5510
نقاط العضو : 6

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 5:08 am

Devil_Legend_906 كتب:
ZICO EL.AMER كتب:

اسف على التاخير يا مدير

وانا هختار الاسم ده

egy4music.com

وربنا يوفقك يا ديفيل

اوك يا زيكو يا حبيب قلبي عارف طبعا انك معايا في اي حاجه تسلملي يا معلم
بقؤلك ايه مش عايزين غياب كتير بقي الاسبوع بـ 10 جنيه اوك براحتك بقي
ودي اقل تكلفه والـ 10 جنيه هنجيب بيها لب وسوداني ونقعد نسلي في الرئيسيه وانت طبعا ملكش نصيب
هيبقي شكلك وحش يا زيكو واحنا بنتسلي وانت لا بس هخلي ديدا يديك شويه كده ههههههههههه
نورتني يا زيكو والله

لا ان شاء الله ياديفيل مفيش غيابات تانيه

بس انا عايز عرف حاجه

انزل مواضيع جديده ولا لا

ممكن بس ترد عليه وتعرفنى

وانا معاك يا معلم
http://WWW.EGYMUSIC.YOO7.COM
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 6:10 am

هنستني يا زيكو لحد يوم الاحد ان شاء الله وهرد عليك اوك
the black eyes
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
the black eyes

مساهمات الميوزيكاوي : 2242
عمر الميوزيكاوي : 104
العمل : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Police10
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 2210
الدوله : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 3dflag13
وسام العضو : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Wesaam11
نقاط العضو : 13

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 7:17 am

الله يوفقكم
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 7:31 am

the black eyes كتب:

الله يوفقكم

نورتي الموضوع يا بلاك
بس انا كنت عايز رد علي كلامي عموما مش مشكله
الاختيار متاح للكل ومفيش حد مجبر علي اللي هيقؤله او اللي هيعمله
abdo
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
abdo

ذكر
مساهمات الميوزيكاوي : 556
عمر الميوزيكاوي : 33
العمل/الترفيه : طالب وربنا يسهل
المزاج : عاااااااااااااالي اوي
العمل : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Studen10
وسام العضو : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Cup110
نقاط العضو : 20

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 9:44 am

بوص يا كبيرنا يا مديرنا يا معلم ديفل
اولا انا اسف علي عدم تواجدي ف المنتدي الفترة الكبيرة دي بس دة عشان حبة ظروف غريبة كدة
بس والله كل الاعضاء الي هنا وحشوني اوي
وطبعا من غير ما اطول عليك انا معاك
وافضل اللينك الاول
egy4music.com

وربنا يوفقك
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 11:12 am

abdo كتب:

بوص يا كبيرنا يا مديرنا يا معلم ديفل
اولا انا اسف علي عدم تواجدي ف المنتدي الفترة الكبيرة دي بس دة عشان حبة ظروف غريبة كدة
بس والله كل الاعضاء الي هنا وحشوني اوي
وطبعا من غير ما اطول عليك انا معاك
وافضل اللينك الاول
egy4music.com

وربنا يوفقك

وانت كمان يا عبده وربنا وحشتني متغبش تاني بقي ومتخليش اي ظروف تمنعك عننا
اوك يا حبيب قلبي والله نورتني بكلامك الجميل ده ربنا يخليك ليا يا عبده وان شاء الله هنكبره ويبقي حاجه جميله
ادعيلنا انت بس وخليك معانا علي طول وان شاء الله هتكون مبسوط طول ما انت معانا
ايمن تيتو
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
ايمن تيتو

مساهمات الميوزيكاوي : 1645
نقاط العضو : 232

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 12:31 pm

ديقيل أسف للتأخير

طبعا من غير أى مقدمات أنا معاكم والاسم اللى يعجبك يامعلم

بس قولى انت عملت ايه فى النتيجه بس طمنى عليك

سلام يانجم وربنا معاك
the black eyes
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
the black eyes

مساهمات الميوزيكاوي : 2242
عمر الميوزيكاوي : 104
العمل : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Police10
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 2210
الدوله : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 3dflag13
وسام العضو : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Wesaam11
نقاط العضو : 13

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 12:37 pm

Devil_Legend_906 كتب:
the black eyes كتب:

الله يوفقكم

نورتي الموضوع يا بلاك
بس انا كنت عايز رد علي كلامي عموما مش مشكله
الاختيار متاح للكل ومفيش حد مجبر علي اللي هيقؤله او اللي هيعمله

الاسم اللي تختاروا متفرقش ، المهم يكون بنفس الروح اللي كانت فيه
والله يوفقكم في بناء منتدى أوبيت جميل من جديد
تحياتي
sonycat
sonycat

انثى
مساهمات الميوزيكاوي : 3944
عمر الميوزيكاوي : 30
المزاج : عالي وماشي الحاال وربنا يستر
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 2110
وسام العضو : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Aw110
نقاط العضو : 84

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 7:50 am

Devil_Legend_906 كتب:

sonycat كتب:

وربنا يوفقك يا ديفيل

عارف والله يا عاشقه ايجي ميوزك يا قمر انتي والله دايما منوره المواضيع كلها
ربنا يخليكي ليا يا سوني وان شاء الله بردو هنكبره زي ما كبرنا ده
نورتيني يا سوني والله

ياا حبيب قلب سونى تسلملي يارب
وان شاء الله يكون اكبر من ده
وانا في انتظار ردك ع المواضيع الجديدة تنزل ولا لا
وربنا يوفقك يا ديفيل
Devil_Legend_906
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
Devil_Legend_906

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 8:21 am

sonycat كتب:

ياا حبيب قلب سونى تسلملي يارب
وان شاء الله يكون اكبر من ده
وانا في انتظار ردك ع المواضيع الجديدة تنزل ولا لا
وربنا يوفقك يا ديفيل
ان شاء الله هنزل بكره مقر الشركه وهجيب المساحه والدومين
بالنسبه للمواضيع الجديده هنستني يومين بالظبط وبعدين نشوف ايه اللي هيحصل
عايزين اهتمام اكتر واكتر في التاني يعني عايزين ننجز فيه علي قد ما نقدر
وانا اوعدك ان التاني هنعمل فيه ابداع وهنعمل شغل عالي اوووي في كل مواضيعه ومحتوياته
تحياتي ليكي يا احلي واجمل شخصيه في ايجي ميوزك

MARVE_NONOSH
مدير عام ايجي ميوزك
مدير عام ايجي ميوزك
MARVE_NONOSH

انثى
مساهمات الميوزيكاوي : 4032
العمل/الترفيه : اللعب فى دماغ الناس
المزاج : حلو وليا الجنه
وسام العضو : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 120110
نقاط العضو : 113

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 10:48 am

ديفيل
حبيب قلبى انت طبعا عارف ردى وراى ومش هحتاج انى اقوله انت عارف انا
مع كوكب ديفيل فى اى مكااااااااااااااااان
وانا مش داخله علشان اقول راى انا داخله علشان اشكر كل الاعضاءءء
على وقفتهم معانا وزى ما قال ديفيل
ان شاء الله هنعمل شغل جاااااااااامد جدا وهنكبر سوى
والى مزيد من التقدم والتالق وربنا يوفق
تحياتىىىىىىىىىىىى الى شعب ديفيل

هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 800417
mero
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
بـرنـس ايـجـي مـيــوزك
mero

انثى
مساهمات الميوزيكاوي : 521
عمر الميوزيكاوي : 34
العمل/الترفيه : حلوة وبحب الدلع
المزاج : عالى والحياة حلوة موت موت
المزاج : هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! Sick10
نقاط العضو : 11

مُساهمةموضوع: رد: هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!   هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! I_icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 11:26 am

كلكوا هتسبونى وتمشوا ولا اية
خدونى معاكوا فى اى مكان نروحوا
هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام  من الجميع ....... !!!!! 901615
8 8 8

هااااااام جدااا :: مشكله في ايجي ميوزك فياريت الاهتمام من الجميع ....... !!!!!
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-